Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDISKA VOLNÉHO ČASU > 1.3 STŘEDISKO FUNGUJE PODLE JASNÝCH PRAVIDEL UMOŽŇUJÍCÍCH KONSTRUKTIVNÍ KOMUNIKACI VŠECH AKTÉRŮ (VEDENÍ, PEDAGOGOVÉ, RODIČE, ÚČASTNÍCI ZÁJMOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ) A JEJICH PARTICIPACI NA CHODU STŘEDISKA.

1.3 Středisko funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče, účastníci zájmového vzdělávání) a jejich participaci na chodu střediska.


Středisko má jasně nastavená efektivní pravidla a mechanismy k organizování vlastní činnosti (vnitřní řád a další vnitřní předpisy), a to v souladu s právními předpisy a koncepcí a strategií rozvoje střediska; jsou v nich vhodně zohledněna specifika střediska. Pedagogové, rodiče, účastníci zájmového vzdělávání i zřizovatel mají k těmto pravidlům a nastaveným mechanismům vhodnou formou přístup. Středisko získává pravidelně zpětnou vazbu od hlavních aktérů vně střediska, využívá ji pro zvýšení efektivity organizování vlastní činnosti. Středisko má jasně nastavený mechanismus přenosu podnětů a jejich projednávání, pedagogům, účastníkům i rodičům účastníků je znám.